Саунд дизайн та аудіо ефекти

Всі вже звикли до візуальних спецефектів, які дозволяють зробити будь-який контент більш переконливим та захоплюючим. Крім красивої яскравої картинки, для створення потрібної атмосфери та формування аудиторії певних емоцій використовують ще один важливий компонент – звук.

Приклад застосування звукового дизайну – спеціально підібрані мелодії та звуки, що супроводжують різні сцени та ситуації у кінофільмах. Під впливом музичного супроводу у глядача (слухача) виникає відчуття умиротворення, радості, страху та будь-які інші емоції, потрібні постановнику (режисеру, автору).

Процес створення звукових спецефектів отримав назву "саунд-дизайн". Завдання звукового дизайнера – підібрати та додати до контенту композицію, яка, не відволікаючи від основного змісту матеріалу (сцени, подкасту), дозволить:
• створити необхідну атмосферу;
• створити ефект присутності;
• викликати та посилити емоції аудиторії.
Переваги професійного саунд-дизайну

Сучасне обладнання, навіть побутове, дозволяє самостійно обробляти відео- та аудіофайли, додаючи до них відповідні, на думку автора, звукові композиції. Такий формат цілком підходить для аматорських матеріалів.

Водночас непрофесійне оброблення контенту не годиться для створення інформаційних, рекламних та інших відео- та аудіо-продуктів, розрахованих на вимогливу аудиторію. Аматорський саунд-дизайн також недоречний при створенні іміджевого контенту, оскільки кустарний підхід не дозволяє забезпечити необхідний рівень якості звучання.

Послугами професійних звукових студій користуються різні організації, наприклад:
• театри та творці радіо-шоу;
• розробники комп'ютерних ігор;
• торгівельні мережі;
• компанії, що хочуть посилити фірмові рекламні треки звуковими спецефектами тощо.

Робота з професіоналами забезпечує:
• Висока якість звуків та шумових ефектів – досягти потрібного рівня звучання можна лише за наявності спеціального обладнання.
• Вражаючу і при цьому реалістичну картину. При аматорському підході звуковий супровід контенту виходить або бляклим, або неприродним, або надмірним, через що інформаційний продукт не викликає очікуваних емоцій та відгуку з боку аудиторії.

Ми працюємо з передовим звукозаписним обладнанням, маємо власний каталог унікальних звуків, вміємо гармонійно змішувати музичні композиції та розкладати звуки на окремі тони та ноти, тому готові запропонувати вам весь спектр звукових відтінків для будь-яких ваших медіапродуктів.

Вартість саунд-дизайну вашого проекту та інших аудіо-робіт обговорюється індивідуально, виходячи з ТЗ з начитки та обраного голосу
Приклади саунд дизайну у відео:
залишити заявку
Якщо ви вирішили це зробити - ми вам допоможемо! Для цього:

або пишіть у телеграм: t.me/fromka7
або пишіть на пошту: syndicate@ukr.net
або заповність БРІФ (там нескладно)
або дзвоніть: (050) 88-76-192 чи (068) 35-111-69

Ми все детально розрахуємо, зателефонуємо та розповімо про все доступною мовою.