Powered by Focus Style

Всі вже звикли до візуальних спецефектів, які дозволяють зробити будь-який контент більш переконливим і захоплюючим. Крім красивої яскравої картинки, для створення потрібної атмосфери і формування у аудиторії певних емоцій використовують ще один важливий компонент - звук.

Приклад застосування звукового дизайну - спеціально підібрані мелодії і звуки, які супроводжують різні сцени і ситуації в кінофільмах. Під впливом музичного супроводу у глядача (слухача) виникає почуття умиротворення, радості, страху і будь-які інші емоції, потрібні постановнику (режисерові, автору).

Процес створення звукових спецефектів отримав назву «саунд-дизайн». Завдання звукового дизайнера - підібрати і додати в контент композицію, яка, не відволікаючи від основного змісту матеріалу (сцени, Інтернет-мовлення), дозволить:

• створити потрібну атмосферу;

• створити ефект присутності;

• викликати і посилити емоції аудиторії.

Переваги професійного саунд-дизайну

Сучасне обладнання, навіть побутове, дозволяє самостійно обробляти відео- і аудіофайли, додаючи в них відповідні, на думку автора, звукові композиції. Такий формат цілком підходить для аматорських матеріалів.

Разом з тим непрофесійна обробка контенту не підходить для створення інформаційних, рекламних та інших відео- і аудіопродуктів, розрахованих на вимогливу аудиторію. Любительський саунд-дизайн також недоречний при створенні іміджевого контенту, оскільки «кустарний» підхід не дозволяє забезпечити необхідний рівень якості звучання.

Послугами професійних звукових студій користуються різні організації, наприклад:

• театри і творці радіошоу;

• розробники комп'ютерних ігор;

• торгівельні мережі;

• компанії, які хочуть посилити фірмові рекламні треки звуковими спецефектами і т.д.

Робота з професіоналами забезпечує:

• Найвища якість звуків і шумових ефектів - домогтися потрібного рівня звучання можна тільки за наявності спеціального обладнання.

• Вражаючу і при цьому реалістичну картину. При любительському підході звуковий супровід контенту виходить або бляклим, або неприродним, або надмірною, через що інформаційний продукт не викликає очікуваних емоцій і відгуку з боку аудиторії.

Ми працюємо з передовим звукозаписним устаткуванням, маємо власний каталог унікальних звуків, вміємо гармонійно змішувати музичні композиції і розкладати звуки на окремі тони і ноти, тому готові запропонувати вам весь спектр звукових відтінків для будь-яких ваших медіапродуктів.