Всі вже звикли до візуальних спецефектів, які дозволяють зробити будь-який контент більш переконливим та захоплюючим. Крім красивої яскравої картинки, для створення потрібної атмосфери та формування аудиторії певних емоцій використовують ще один важливий компонент – звук.
Приклад застосування звукового дизайну – спеціально підібрані мелодії та звуки, що супроводжують різні сцени та ситуації у кінофільмах. Під впливом музичного супроводу у глядача (слухача) виникає відчуття умиротворення, радості, страху та будь-які інші емоції, потрібні постановнику (режисеру, автору).
Процес створення звукових спецефектів отримав назву "саунд-дизайн". Завдання звукового дизайнера – підібрати та додати до контенту композицію, яка, не відволікаючи від основного змісту матеріалу (сцени, подкасту), дозволить:
• створити необхідну атмосферу;
• створити ефект присутності;
• викликати та посилити емоції аудиторії.