Практична дискусія з підприємцями. У цьому ефірі пройшла практична дискусія з підприємцями, вашими колегами по онлайн-бізнесу.
Учасники:
Гліб Хлєстов, 25 років, власник інтернет-магазину Nizkocen. В онлайн-бізнесі 4 роки. За 2019 рік магазин відправив 22 500 роздрібних замовлень. Працює по системі дропшипінгу та як постачальник. Ніша подарунків.
Мирон Нетребич, 25 років, власник кількох магазинів на Prom.ua та OLX, в онлайн-бізнесі з 17 років. За останній рік продав товару на 25 млн., відправив 15 000 замовлень. Пройшов шлях від дропшипінгу (20 магазинів на Промі, штат більше 20 людей) до продавця із власним складом (3 магазини на Промі, 6 людей у штаті, рентабельність ↑). Наразі зупинився на ніші електроінструменту.
Ірина Іванова, 7 років в рітейл-бізнесі. Співзасновник дистрибʼюторської компанії Кайнозой — імпортера 14 брендів спорядження для туризму та активного відпочинку. Досвід побудови з нуля бізнес-процесів і автоматизації b2b постачальника національних мереж і найбільших інтернет-магазинів і маркетплейсів. Найбільші клієнти: Розетка (гурт), Епіцентр, allo, F.UA, Kasta, lamoda та спеціалізовані туристичні магазини.
Ярослава Канівець, співвласниця магазину посуду SuShef. 2,5 роки на Промі, а вже щомісяця магазин відправляє 500 - 1000 замовлень.
Хронологія:
1:00 Вступ
1:25 Знайомство зі спікерами
Питання до гостей дискусії
8:01 скільки пройшло часу з моменту запуску вашого першого онлайн-магазину до першого прибутку?
9:05 якби ви вирішити запустити новий інтернет-магазин зараз, скільки би пройшло днів від покупки сайту до регулярних 5 замовлень на день?
10:39 які фактори, навички важливі, щоб перерости із самозайнятої людини до рівня компанії, коли вже є хоча б 2 найманих працівники? а без чого не виростеш до рівня 15-30 тис. продажів на рік?
17:32 чи важливо вам, ЩО ви продаєте? чи вже вималювалася місія вашого бізнесу?
35:42 скільки коштує в різних каналах залучення нового покупця? яка доля постійних покупців? скільки коштує їх утримання (повернення)?
42:26 скільки хвилин на оформлення нової товарної позиції? самі робите контент чи наймаєте спеціалістів? рекламою на різних майданчиках займаєтеся ви чи наймані спеціалісти? аналітикою?
48:30 як готуєте менеджерів з продажу до обслуговування покупців, що є новачками в інтернет-покупках? чи є окремі скрипти розмови з людьми похилого віку? з "вредними" покупцями? відправляєте наложкою? у який момент розвитку магазину можна дозволити собі відмовляти покупцям у прагненні наложки?
55:24 що вам допомагає підтримувати свій бойовий дух? чому я ніде бачила, щоб ви скаржилися на уряд, карантин, вірус, промівські нововведення?
1:01:13 за рахунок чого ви прийшли до того, що вже можете працювати по 8 годин на день, а бізнес тільки росте при цьому?
1:09:05 що поміняли у бізнес-процесах цієї весни? чому вас навчила поточна криза і ті кризи, які сталися у вашому бізнесі раніше?
Питання від онлайн-глядачів
1:17:12 Розкажіть про свою технологію виводу нового товару на продаж? Скільки закладаєте маржі, в грн. виділяєте на рекламу, де рекламуєтеся?
1:27:11 У якому співвідношенні розділяєте витрати на рекламу по різних каналах?
1:27:44 Як ви відносетесь до демпінгу?
1:28:42 Що вам найбільше подобається у підприємницькій діяльності?
Детальніше про учасників дискусії
Цей марафон «Бізнес-руханка» проходить у рамках освітнього проекту «Україно, не зупиняйся!».