Трансляція серії веб-конференцій "Всеукраїнський безкоштовний онлайн-марафон "Бізнес-руханка" для Prom / Rozetka

Трансляція серії освітніх зустрічей із студії Prom.ua.
Мультістрім у 5 соц мереж: YouTube Prom, YouTube Zakupki, YouTube Vchasno, Facebook Zakupki, Facebook Vchasno
Цей марафон «Бізнес-руханка» проходить у рамках освітнього проекту «Україно, не зупиняйся!». Також, вона є частиною безкоштовної освітньої онлайн-платформи для підприємців Школи Ecoma. Основа мета - навчити початківців створювати бізнес і налагоджувати процеси, уникаючи типових помилок. Компанії із досвідом дізнаються, що таке бізнес-мислення, як працювати ефективніше та де отримувати потрібні компетенції. А бізнеси, готові до рішучих кроків, зрозуміють коли і як їх потрібно робити.
Special Events Coordinator / evo.company

2-й день "Всеукраїнського безкоштовного онлайн-марафону
"Бізнес-руханка" / 24.06.2020 - 17:00

Практична дискусія з підприємцями. У цьому ефірі пройшла практична дискусія з підприємцями, вашими колегами по онлайн-бізнесу.

Учасники:
Гліб Хлєстов, 25 років, власник інтернет-магазину Nizkocen. В онлайн-бізнесі 4 роки. За 2019 рік магазин відправив 22 500 роздрібних замовлень. Працює по системі дропшипінгу та як постачальник. Ніша подарунків.

Мирон Нетребич, 25 років, власник кількох магазинів на Prom.ua та OLX, в онлайн-бізнесі з 17 років. За останній рік продав товару на 25 млн., відправив 15 000 замовлень. Пройшов шлях від дропшипінгу (20 магазинів на Промі, штат більше 20 людей) до продавця із власним складом (3 магазини на Промі, 6 людей у штаті, рентабельність ↑). Наразі зупинився на ніші електроінструменту.

Ірина Іванова, 7 років в рітейл-бізнесі. Співзасновник дистрибʼюторської компанії Кайнозой — імпортера 14 брендів спорядження для туризму та активного відпочинку. Досвід побудови з нуля бізнес-процесів і автоматизації b2b постачальника національних мереж і найбільших інтернет-магазинів і маркетплейсів. Найбільші клієнти: Розетка (гурт), Епіцентр, allo, F.UA, Kasta, lamoda та спеціалізовані туристичні магазини.

Ярослава Канівець, співвласниця магазину посуду SuShef. 2,5 роки на Промі, а вже щомісяця магазин відправляє 500 - 1000 замовлень.

Хронологія:
1:00 Вступ
1:25 Знайомство зі спікерами

Питання до гостей дискусії
8:01 скільки пройшло часу з моменту запуску вашого першого онлайн-магазину до першого прибутку?
9:05 якби ви вирішити запустити новий інтернет-магазин зараз, скільки би пройшло днів від покупки сайту до регулярних 5 замовлень на день?
10:39 які фактори, навички важливі, щоб перерости із самозайнятої людини до рівня компанії, коли вже є хоча б 2 найманих працівники? а без чого не виростеш до рівня 15-30 тис. продажів на рік?
17:32 чи важливо вам, ЩО ви продаєте? чи вже вималювалася місія вашого бізнесу?
35:42 скільки коштує в різних каналах залучення нового покупця? яка доля постійних покупців? скільки коштує їх утримання (повернення)?
42:26 скільки хвилин на оформлення нової товарної позиції? самі робите контент чи наймаєте спеціалістів? рекламою на різних майданчиках займаєтеся ви чи наймані спеціалісти? аналітикою?
48:30 як готуєте менеджерів з продажу до обслуговування покупців, що є новачками в інтернет-покупках? чи є окремі скрипти розмови з людьми похилого віку? з "вредними" покупцями? відправляєте наложкою? у який момент розвитку магазину можна дозволити собі відмовляти покупцям у прагненні наложки?
55:24 що вам допомагає підтримувати свій бойовий дух? чому я ніде бачила, щоб ви скаржилися на уряд, карантин, вірус, промівські нововведення?
1:01:13 за рахунок чого ви прийшли до того, що вже можете працювати по 8 годин на день, а бізнес тільки росте при цьому?
1:09:05 що поміняли у бізнес-процесах цієї весни? чому вас навчила поточна криза і ті кризи, які сталися у вашому бізнесі раніше?

Питання від онлайн-глядачів
1:17:12 Розкажіть про свою технологію виводу нового товару на продаж? Скільки закладаєте маржі, в грн. виділяєте на рекламу, де рекламуєтеся?
1:27:11 У якому співвідношенні розділяєте витрати на рекламу по різних каналах?
1:27:44 Як ви відносетесь до демпінгу?
1:28:42 Що вам найбільше подобається у підприємницькій діяльності?
Детальніше про учасників дискусії

Цей марафон «Бізнес-руханка» проходить у рамках освітнього проекту «Україно, не зупиняйся!».
Цифри по дню №2 онлайн-марафону
"Бізнес-руханка" / 24.06.2020
(станом на 07.07.2020)
Загальна тривалість трансляції:
01:37:06
Загальний час перегляду на YouTube:
53 580 хвилин
Середня тривалість перегляду на YouTube:
18:14
Нові підписники за час трансляції на YouTube:
+14
Загальна кількість переглядів трансляції на Youtube:
2 939
Пік глядачів трансляції (одночасно) на YouTube:
239
Співвідношення лайк / дізлайк трансляції на YouTube:
77 / 8
Загальна кількість питань у чаті трансляції + коментарі на YouTube:
82

Усі дні проекту "Всеукраїнський безкоштовний онлайн-марафон "Бізнес-руханка"

Інфо та статистика по усім 5-ти дням проекту:
День 2
День 3
День 4
День 5
Хештег проекту - #УкраїнаНеЗупиняйся
Менеджер проекту - Ганна Буклєєва
Режисер - Рома Лі
Оператори - Антон Крицкий, Юра Козир
Звукорежисер - Ігор Задорожний
Залишити заявку
Якщо ви все таки надумали зробити трансляцію вашої конференції або вебінару - мы залюбки допоможемо! Для цього:
- або пишіть нам на syndicate@ukr.net;
- або дзвоніть нам на: +38 (050) 88-76-192 або +38 (068) 35-111-69;

Ми все ретельно прорахуємо, наберемо вас та розповімо про все доступною мовою.